BCS ۳۰۳

ماستیک گرم ریز

این ماستیک بر پایه قیر اصلاح شده با پلیمر تولید گردیده که جهت درزگیری سطوح بتن پر کردن درزهای افقی و عمودی انبساطی و اجرا با روش گرم استفاده میشود. این ماده با جذب حرارت به صورت غیر مستقیم ذوب شده و پس از ریزش درون درزها و سرد شدن دارای چسبندگی فوق العاده خاصیت ارتجاعی بسیار زیاد تا چند برابر اندازه خود و نفوذ ناپذیری مطلوب خواهد بود.

موارد کاربرد

  • پر نمودن درزهای انبساط در فرودگاهها تعمیرگاهها، محوطه بارگیری هواپیما اتوبانها خیابانها جاده ها کف کارخانه ها، انباریهای تجهیزات نظامی تصفیه خانه فاضلاب
  • کلیه سطوح بتنی اعم از درزهای عمودی و افقی
  • پارکینگ ها و ورزشگاه ها
  • کانال های انتقال آب

مشخصات فیزیکی

حالت فیزیکی: جامد

وزن مخصوص: ۱/۲ کیلوگرم بر لیتر

حداقل درز: ۱۰ میلی متر

چگالی: ۱/۲۱ gr/cm مکعب

نسبت (پینا : عمق) برای درزهای انبساط ۱:۱ یا ۱:۱/۵

شرایط نگهداری: به مدت یکسال در محیط های دربسته و خنک

بسته بندی: ظروف ۱ یا ۱۸ کیلوگرمی و همچنین بصورت لوله ایی تهیه و
توزیع می گردد.

مزایای استفاده

  • مقاومت در برابر سوخت هواپیما
  • چسبندگی بالا بدون نیاز به پرایمر
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی
  • پایداری در محیط های گرمسیر و استوایی
  • پایداری در برابر نفت گریس روغن و انواع سوخت

روش و مقدار مصرف

تمامی سطوح باید تمیز خشک و عاری از هر گونه ذرات چسبنده سست باشند.

برای ذوب کردن ماستیک پیشنهاد میشود که از حرارت غیر مستقیم و ظرف مناسب استفاده شود.

بویلر باید مجهز به همزن باشد تا از گرم شدن موضعی و غیر یکنواخت جلوگیری شود انتقال حرارت به تمام روغن و ماده ذوب شده باید با ترموستات کنترل شود. در غیر اینصورت خطر بالا رفتن بیش از حد دما وجود دارد و ممکن
است ماده قبل از ریختن به صورت جامد در آید.

عمل ریختن باید در محیطی با دمای ۵ درجه سانتی گراد و در موقعیت خشک و بدون باد صورت گیرد.

دمای ماستیک باید هنگام ریزش کمتر از ۱۵۰ درجه باشد.

درزها باید به صورت همسطح باشد و همچنین می بایست طوری ریخته رشود که ایجاد حباب هوا نکند.

میزان مصرف بسته به حجم درز با مقاطع و لحاظ نمودن وزن مخصوص میزان مصرف محاسبه می شود.