خصوصیات اپوکسی ها

 یکی از خصوصیات اپوکسی ها و پلی اورتان هر دو رزین هستند. به طور کلی ، آنها دو فرمولاسیون مؤلفه هستند. مخلوط کردن اجزاء برای هر نوع رزین ، مواد را با خاصیت لازم برای تعمیرات ترک ایجاد می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر دز زمینه خصوصیات اپوکسی ها با شرکت بتن شیمی سازه در ارتباط باشید.

اپوکسی ها

اپوکسی ها

اجزای اپوکسی رزین و سخت کننده هستند. قبل از تزریق ترک با هم مخلوط می شوند. نسبت مخلوط معمولاً دو قسمت اپوکسی به یک قسمت سخت کننده قسمت است. اپوکسی تزریق به طور معمول طی سه تا چهار ساعت درمان می شود. ازخصوصیات اپوکسی ها      پیوندی قوی و بافتی شبیه پلاستیک سخت دارد.

 

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی راهی برای آب بندی و محافظت از کف بتونی این نیز از خصوصیات اپوکسی ها است. یک پوشش اپوکسی می تواند عمر کف شما را طولانی تر کند ، و همچنین به یک ظاهر عالی برسد. کف اپوکسی هنگامی ایجاد می شود که یک رزین محافظ روی بالای صفحه بتونی موجود اعمال شود. این رزین اپوکسی واضح است و سطحی براق اما بدون لغزش ایجاد می کند. این نوع رزین ها اغلب در کف های مخصوص مانند terrazzo یا سنگ مرمر استفاده می شود.

 یکی از خصوصیات اپوکسی ها این است که آن ها  یک ماده سخت و بادوام است ، به همین دلیل برای کاربردهای کفپوش مناسب است. کف پلمپ شده با اپوکسی عمر زیادی خواهد داشت که با حجم زیادی از ترافیک مواجه است.یکی از خصوصیات اپوکسی ها این است که ضد آب و ضد گرد و غبار است ، به این معنی که تمیز کردن کف درزگیر سریع و آسان است.

 

اپوکسی ها

 

کاربرد ها و خصوصیات اپوکسی ها

البته بسیاری از خصوصیات اپوکسی ها همان چیزی است که ما امروز با اپوکسی ارتباط می دهیم. از روکش کف یک گاراژ بتونی ، گرفته تا پالایش کار روشن در قایق بادبانی ، اپوکسی به ابزاری نزدیک و عزیز برای بسیاری از صنعتگران تبدیل شده است. اول و مهمتر از همه ، اپوکسی به عنوان چسب و به دلایل خوب تصور می شود.کاربرد ها و خصوصیات اپوکسی ها بسیار فراوان است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

هنگامی که اپوکسی درمان شود ، هیچ چیز بهتر برای کار نیست. یک نمایش عمومی که به ذهن خطور می کند یکی از مواردی است که در آن دو تخته با هم محصور شده و زمان لازم برای درمان دارند. پس از آن ، تخته ها به ماشینهای بزرگی متصل می شوند که سعی در جدا کردن آنها دارند و از این طریق استحکام اپوکسی را آزمایش می کنند. البته آنچه به پایان می رسد آشکار می شود ، ضعف هایی در خود چوب است ، زیرا شکافته و اشک می ریزد و پیوند اپوکسی را دست نخورده می گذارد.

 

فراتر از خاصیت چسبندگی اپوکسی ها

اما فراتر از خاصیت چسبندگی آن ، به خوبی مشخص شده است که  خصوصیات اپوکسی ها توانایی فوق العاده ای که در ضد آب بودن دارند می باشد. پیدا کردن هر نوع قایق چوبی هنوز روی آب که دارای اپوکسی در هیئت مدیره نیست ، یک چالش برانگیز نیست. همانطور که ممکن است تصور کنید ، اپوکسی یکی از بهترین چسب های چوبی را ایجاد می کند ، و راه حل ایده آل برای سازندگان قایق است که به دنبال ساخت و یا تعمیر یک قایق چوبی هستند.

“چسبندگی” غیر قابل تحمل به علاوه ضد آب فقط ترکیبی غیر قابل مقاومت است. لازم به ذکر است که قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش با گذشت زمان می تواند اپوکسی را تضعیف کند اما می توان آن را خنثی کرد و ما برای پست بعدی ذخیره خواهیم کرد.این نیز از خصوصیات اپوکسی ها می باشد که مورد بررسی قرار داده ایم.

خصوصیات اپوکسی ها

 

مزایا و خصوصیات اپوکسی ها 

 از مزایا و خصوصیات اپوکسی ها  می توان گفت استحکام کششی اپوکسی پسته شده از بتن ریخته شده بیشتر است. در شرایط تنش ، ترمیم های ترمیم شده با اپوکسی عملکرد نخواهند داشت.
تزریق اپوکسی تأیید مثبت را به تکنسین تزریق می دهد که ترک کاملاً پر شده است. تزریق کرک اپوکسی به دلیل ضعف پایین ، بسیار قابل اعتماد است.زمان پخت اپوکسی به اپوکسی اجازه می دهد تا در داخل شکاف جاذب شود و بدین ترتیب تمام قسمت های حتی بهترین ترک ها را پر کند.

 

طبقه اپوکسی در خانه

از خصوصیات اپوکسی ها می توان به این اشاره کرد که در بسیاری از تنظیمات داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در نظر دارید یک کف بتونی صیقلی ، یک کف مصالح رنگی یا یک سطح تخصصی دیگر را انتخاب کنید ، احتمالاً با یک رزین اپوکسی مهر و موم شده است. بسیاری از افراد مبتلا به آلرژی یا آسم به دلیل کم بودن گرد و غبار و سایر حساسیت ها کف اپوکسی را انتخاب می کنند. از آنجا که تمیز کردن آن آسان است و گرد و غبار و گرد و خاک را به خود جذب نمی کند ، اپوکسی همچنین یک انتخاب بهداشتی برای پوشش کف است. بسیاری از خانواده های جوان در مناطق ترافیکی و مناطق زندگی برای این نوع کفپوش ها انتخاب می کنند.

 

 

 

خصوصیات اپوکسی ها

 

هزینه اپوکسی ها

هزینه کفپوش اپوکسی با سایر انواع کفپوش قابل مقایسه است. مزیت واقعی دوام این نوع کف ها به همراه زیبایی خوب آنها است. اگر در حال حاضر کفپوش را خراب کرده اید ، این نوع کفپوش نیز ایده آل است. اپوکسی را می توان برای تراز کردن مناطق مشکل و اطمینان و حتی سطح استفاده کرد. کفپوش اپوکسی یک گزینه تعمیر و نگهداری کم است.

از دیگر خصوصیات اپوکسی ها می توان گفت سالهاست که اپوکسی به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گرفت. اخیراً جذابیت طراح اپوکسی افزایش یافته است. با استفاده از طیف گسترده ای از پایان های بتونی ، و همچنین گزینه های رزین ، از خصوصیات اپوکسی ها می توان به این اشاره کرداز اپوکسی ها برای ایجاد تکمیل کف عالی در مغازه ها ، دفاتر و خانه های خصوصی استفاده می شود.

خصوصیات اپوکسی ها

 

تنظیمات صنعتی و تجاری

سطح بالای سختی ، دوام و دوام اقتصادی آنها باعث می شود تا درزگیرهای اپوکسی یک انتخاب معقول برای اماکن کار نباشد. برای کارخانه ها و کارگاه ها ، کفپوش اپوکسی می تواند به اندازه کافی قوی باشد که یک کامیون را بدون ترک خوردن نگه دارید ، بلکه برای ذخیره سازی و همچنین کارکنان نیز کاربردی است.

  می توان گفت مشکلی برای گرد و غبار بتن وجود ندارد و تمیز کردن نیز آسان است. از دیگر خصوصیات اپوکسی ها می توان گفت برای مناطق بهداشتی مانند آشپزخانه و توالت گزینه مناسبی است ، زیرا ضد آب است و گرد و غبار را دفع می کند ، به خوبی در این نوع مناطق مناسب است.در صورت کسب اطلاعات بیشتر دز زمینه خصوصیات اپوکسی ها با مشاوران ما در تماس باشید.

 

 

 

0 پاسخ

ارسال یک پاسخ

می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *